Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с климатик/перка

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с климатик/перка

    Колата е 156 2.0
    При пускане на климатика, перката не се включва.Има фреон, компресора работи, проверени са бушоните. Утре ще ходя на друг майстор,но все пак някакви мнения ?
    Човека се съмнява за датчик, но не му се разглобяваше бронята,а и нямал резервен да провери дали е от него?

  • #2
    Не е било необходимо да пробва с друг датчик. Достатъчно е било да свърже проводника за втора степен на налягането към шаси и да види дали вентилаторът ще тръгне.

    Иначе когато работи моторът, първа степен на вентилатора включва ли се? Това трябва да стане при около 97 гр.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Така,ще се опитам да дам малко предистория на моя проблем с вентилатора

      Миналото лято в най-горещите дни винаги съм карал на климатик. Паля колата ,климатика си тръгва и всичко е точно.
      Един ден обаче ,към края на лятото, реших да тръгна без климатик. В резултат на което градусите взеха да минават делението след 90. Спрях, вдигнах капата и перката въобще не се беше пуснала. Поизчаках малко, запалих колата,пуснах климатика и перката се включи. От тогава не съм си правил експерименти да карам без да пускам климатика в най-големите горещини.Ходих и на сервиз ,човека ми каза че при него перката се е пуснала.

      Та на конкретния ти въпрос, в момента при тези температури се пуска вентилатора, даже мисля че по рано от 97гр.

      Comment


      • #4
        При това положение следва да се подаде принудително шаси на пин 3 от конектора на датчика за налягане на климатика:



        и да се види дали вентилаторът тръгва на първа степен. Ако тръгва, вероятно проблемът е в датчика.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Благодаря, колега

          Comment

          Working...
          X